20 nov Mijn tegels zijn verdwenen
Mijn tegels zijn verdwenen
1. Ik ben van een trial account over gegaan naar een abonnement.
Wanneer je van trial naar een abonnement gaat, blijven de gegevens behouden, mits je dezelfde e-mail/gebruikersnaam hebt gebruikt.
2. Ik ben van van de oude app (versie 1.4) naar de nieuwe app (versie 2.8) gegaan.
Bij het overgaan naar de nieuwe app (2.8) moeten de gegevens eenmalig handmatig overgezet worden vanuit de oude versie (1.4). De oude app blijft tot en met 2019 actief. Je kunt hem tot die tijd naast de nieuwe app houden, om de gegevens handmatig over te zetten.
3. Ik heb mijn account verlengd.
De oude app (versie 1.4) kan niet meer verlengd worden. Je hebt de nieuwe (versie 2.8) aangekocht, of je hebt de nieuwe (versie 2.8) verlengd. In beide gevallen geldt dat je gegevens alleen behouden blijven wanneer je jouw account hebt verlengt met dezelfde gebruikersnaam. Heb je een nieuwe gebruikersnaam ingegeven, dan wordt dit gezien als een nieuwe aanschaf en staan er geen gegevens in de app.