Mijn gegevens staan niet meer in de app.

Mijn gegevens staan niet meer in de app.

1. Ik ben van een trial account over gegaan naar een paid account.

Wanneer je van trial naar paid gaat, blijven de gegevens behouden, mits je dezelfde e-mail/gebruikersnaam hebt gebruikt.

2. Ik ben van van de oude app (versie 1.4) naar de nieuwe app (versie 2.4) gegaan.

Bij het overgaan naar de nieuwe app (2.4) moeten de gegevens eenmalig handmatig overgezet worden vanuit de oude versie (1.4). De oude app blijft tot en met 2019 actief. Je kunt hem tot die tijd naast de nieuwe app houden, om de gegevens handmatig over te zetten.

3. Ik heb mijn account verlengd.

De oude app (versie 1.4) kan niet meer verlengd worden. U heeft de nieuwe (versie 2.4) aangekocht, of u heeft de nieuwe (versie 2.4) verlengd. In beide gevallen geldt dat u gegevens alleen behouden blijven wanneer u uw account heeft verlengt met dezelfde gebruikersnaam. Heeft u een nieuwe gebruikersnaam gehanteerd, dan wordt dit gezien als een nieuwe aanschaf en staan er geen gegevens in de app.